تجربه مشتریان

گفت وگو با آقای
سيد علي رضوي،
‌مديرعامل شركت كشت
و صنعت مهرچين و

رياست هيئت مديره

شركت كشت و صنعت

آريا رويش

شر كت كشت و صنعت آريا رويش و كشت و صنعت مهرچين از جمله مشتريان معتبر شركت فـرد ایـران اند كه در زمينه فعاليت خود شهرتي فرامنطقه اي دارند. توليدي بالغ بر 1000تن قارچ خوراكي و 140000تن كمپوست در سال، خود بيانگر حجم بالاي توليد اين شركت هاست. با توجه اينكه تفكرات مديريتي اين شركت ها استفاده از فناوري برتر جهاني و تكنولوژي روز دنياست و اكثر تجهيزات آنها از برترين شركتهاي جهان تهيه شده است، براي توزين نهاده هاي توليدي و محصولات خود باسكولهاي فـرد ایـران را برگزيده است و پس از 10 سال هنوز هم به دقت و صحت اين تجهيزات ايمان دارد. بر اين اساس گفتگويي صميمي با آقاي سيد علي رضوي، مديرعامل شركت كشت و صنعت مهرچين و رياست هيئت مديره شركت كشت و صنعت آريا رويش شكل گرفت و ايشان عليرغم مشغله فراوان با سعه صدر پاسخگوي سوالات ما بودند:

باسكول خوب، باسكولي است كه در كنار دقت و كيفيت بالا و طراحي دقيق و مهندسي، از قيمت مناسبي نيز برخوردار باشد و محصولات شركت توزين الكتريك تا حد بالايي انتظارات ما را در اين خصوص برآورده كرده است.

   شركت كشت و صنعت مهرچين    

به دقت و صحت اندازه‌گيري باسكول‌هاي فـرد ایـران اطمينان داريم

 ضمن معرفي خود لطفا معرفي اجمالي از شركت كشت و صنعت آريا و شركت مهرچين جايگاه آن در صنعت كشور ارائه بفرماييد:

شركت كشت و صنعت مهرچين به عنوان بزرگترين واحد توليدي قارچ خوراكي در سال 1370 با ظرفيت 150تن در سال آغاز نمود و اكنون با ظرفيت 1200 تن در سال در حال توليد مي باشد. شركت كشت و صنعت آريا رويش نيز در سال 1380 و با هدف توليد ساليانه 144000 تن كمپوست قارچ به عنوان ششمين واحد بزرگ توليدي كمپوست در جهان تاسيس و در سال 1385با آخرين متد و تكنولوژي روز اروپا به بهره برداري رسيد.
لذا با هدف افزايش سرانه مصرف قارچ در ايران، بررسي و مطالعات جهت احداث بزرگترين واحد پرورش قارچ جهان با ظرفيت توليدي 12000 تن در سال در طرح توسعه فاز دوم شركت كشت و صنعت آريا رويش آغاز گرديده است كه اميد است با توجه به رفع بخش قابل توجهي از تحريم هاي اقتصادي ايران و برطرف‌شدن بحرانهاي اقتصادي منطقه‌اي، در آينده نزديك شاهد افتتاح اين پروژه عظيم باشيم. قابل‌ذكر‌است كه تمامي ماشين آلات توليدي اين شركت بر اساس جديدترين استانداردهاي اروپا و از خارج از كشور تامين‌گرديده است.

نحوه آشنايي شما با شركت فـرد ایـران و توليدات اين شركت چگونه بوده است؟

با توجه به استفاده شركت كشت و صنعت آريا و كشت و صنعت مهرچين از به روزترين و استانداردترين تجهيزات توليد، اين شركت بر آن شد كه با توجه به قيمت و شرايط اقتصادي توليدات و همچنين ملزومات خود، اقدام به تهيه باسكولهايي دقيق و مطابق با جديدترين استانداردهاي دنيا بنمايد.
از آنجا كه تكنولوژي توليد چنين دستگاههايي در داخل كشور فراهم بود و توليدكنندگان فراواني در كشور به توليد باسكول اقدام مي‌نمودند، اين شركت با تحقيقات وسيع و نياز سنجي خود بهترين انتخاب را انجام داد و پس از مشاوره‌هاي فراوان با كارشناسان شركت فـرد ایـران ، نهايتا باسكولي مناسب با شرايط كاري خود از اين شركت خريداري نموديم.

اهميت و كاربرد باسكول و توزين در صنف شما چيست؟

در توليد محصولات كشاورزي آنچه اهميت بالايي دارد، دقت در ميزان نهاده‌هاي توليد و همچنين خروجي توليدي مي‌باشد. از آنجايي كه تمامي اين داده ها و توليدات از ارزش اقتصادي برخوردارند، لذا مي‌بايست نهايت دقت را لحاظ نمود تا زياني از اين ناحيه متوجه شركت نگردد.

آيا از سيستمهاي توزين توليدي ساير همكاران ما استفاده نموده ايد؟

خير. پس از انتخاب توزين الكتريك متقاعد شديم كه اين انتخاب، بهترين بوده است و از لحاظ فني، اقتصادي، پشتيباني فروش و جميع جوانب انتخاب مناسبي داشته ايم.

علت انتخاب محصولات فـرد ایـران از بين توليدكنندگان سيستمهاي توزين چه بوده است؟

حسن شهرت اين شركت در ميان همكاران ما و گستردگي توليدات اين شركت از اهميت بالايي برخوردار است. كارشناسان اين شركت با سعه صدر مشاوره لازم را ارئه كرده و تمام تلاش خود را براي راهنمايي مشتريان براي انتخاب بهترين و مناسب‌ترين نوع باسكول ارائه مي‌نمايند. تنوع توليد آن بسيار بالاست وبراي هر صنفي، باسكولي مختص به همان صنف را دارد. همچنين تجهيزات ارائه شده از برترين شركتهاي دنيا بوده و پشتيباني خوبي نيز از محصولاتشان مي نمايند

آيا در هنگام خريد سيستم توزين، از محصولات ساير توليدكنندگان نيز شناخت داشته ايد؟

بله. با توجه به حساسيت توزين براي ما، تمامي پيشنهادات بررسي گرديد و در نهايت تصميم به خريد باسكول فـرد ایـران گرفتيم

چه توصيه اي به هم صنفان و همكاران خود كه قصد خريد باسكول را دارند داريد؟

كيفيت را فداي قيمت ننمايند. در زماني كه در حال بررسي پيشنهادات و استعلامات بوديم، باسكولهاي ارزان‌تري هم پيشنهاد شده بود. اما آنچه در صنف ما اهميت دارد دقت و صحت در طول زمان است. يعني مهم است كه دقت و صحت باسكول در طي سالهاي متمادي كاهش نيابد.
تاكيد مي نمايم كه طي ده سالي كه مشغول استفاده از باسكولهاي فـرد ایـران هستيم، بطور دوره اي و ساليانه آنها را از طريق اداره استاندارد استان قزوين آزمايش نموده‌ايم و آنها نيز تاييد نموده‌اند كه در طي اين همه سال اندكي از دقت و صحت عملكرد اين باسكول‌ها كاسته نشده است

نقاط ضعف و قوت شركت فـرد ایـران را در چه ميدانيد؟

بزرگترين نقطه‌قوت اين شركت تنوع محصولات آن است. اركان اين شركت بر پايه‌هاي علم و فن‌آوري استوار است و داراي مديراني لايق و كارشناساني متبحر است. تاكنون نيز نقطه ضعفي از اين شركت نديده‌ايم و رضايت كامل از توليدات اين شركت داريم.

با توجه به ارزيابي شما شركت فـرد ایـران در كجاي صنعت ايران قرار دارد؟

اين شركت با توجه به سطح علمي و بهره‌مندي از تكنولوژي‌هاي توليد روز جهان و همچنين بهره‌مندي از پرسنل دانا و متخصص و مديريتي كوشا همواره در مسير كمال قرار دارد و يقينا يكي از برترين و دانش بنيان‌ترين شركتهاي ايران مي‌باشد.
در خاتمه جا دارد از زحمات مديريت و پرسنل اين شركت تشكر نمايم. شركت فـرد ایـران از جمله شركتهاي تامين‌كننده ماست كه به مشتري براي سود بيشتر نظر ندارد و همين تفكر والاست كه شركتي مانند كشت و صنعت آريا و كشت و صنعت مهرچين را مشتري مادام العمر آن مي‌نمايد.

از خداوند سبحان تداوم تلاش بي‌وقفه پرسنل و مديران اين شركت ، دنبال نمودن اطلاعات روز براي محققان و كارشناسان شركت و سلامت و موفقيت براي مديران آن را آرزومندم.