تجربه مشتریان

گفت وگو با آقای
مهندس محمد معروفي
مدير فني و مهندسي
مجتمع نوين

شرکت صنعت غذایی کوروش پس از گذشت 4 سال از فعالیت شرکت گلبرگ بهاران با هدف توسعه و افزایش سهم از بازار روغن های خوراکی به عنوان یک شرکت وابسته به گلبرگ بهاران در سال 1390 تاسیس شد. این کارخانه در زمینی به مساحت 58000 متر مربع با ظرفیت توليد معادل 30 تن در روز در محل شهرک صنعتی اشتهارد در حال احداث است و در نیمه دوم سال 1393 به بهره برداری رسید. شركت صنعت غذايي كوروش يكي از خريداران باسكول هاي شركت فر د ایران مي باشد. لذا در اين مصاحبه به گفتگو با جناب آقاي مهندس اورنگ مدير پروژه صنعت غذايي كوروش مي پردازيم:

باسكول خوب، باسكولي است كه در كنار دقت و كيفيت بالا و طراحي دقيق و مهندسي، از قيمت مناسبي نيز برخوردار باشد و محصولات شركت توزين الكتريك تا حد بالايي انتظارات ما را در اين خصوص برآورده كرده است.

    مجتمع نوين خزر مهدي شهر    

دقت وكيفيت بالاي باسكول ، نقطه قوت شرکت فرد ایران

لطفا معرفي اجمالي از شركت نوين خزر ارائه بفرماييد:

مروزه مبحث صنعـتـي سازي از مبـاحـث
پايه در علوم ساختماني و عمراني است.
هدف از صنعتی سازی ساختمان بالا بردن سرعت‌‌و‌‌افزایش‌سهم تولیدات‌کارخا‌نه ای و کاهش سهم اجراء و تغيير آن به نصب و مونتاژ می باشد که از نتایج و آثار آن مـی‌توان به سبک سـازی، مقـاوم سـازی، صرفه جوئی در مصالح ، کاهش مصرف انرژی ، کاهش دوره ساخت ودر نتیجه کا هـش هـزینـه هـای سـاخـت و ســاز و بهره برداری از ساختمان اشاره كرد.
در همين راستا شركت نوين خزر مهدي شهر در زميني به مساحت 7 هکتار با زيربناي 18 هزار مترمربع احداث و با سرمايه گذاري بخش خصوصي در حال بهره برداري است و ظرفيت توليد اسمي آن سالانه 30000 تن اسكلتهاي فلزي پيش ساخته پيچ و مهره اي و به روش
توليد صنعتي است

با گروه توزين فرد ایران چگونه آشنا شديد؟

شركت نوين خزر بنا بر روال معمول و اصولي تهيه ابزار و دستگاههاي خود از چندين تامين كننده و توليد كننده استعلام فني و قيمت مي گيرد، بررسي هاي فني و تحقيقات لازم را انجام مي دهد و با توجه به سنجش هاي به عمل آمده نسبت به تهيه آن دستگاه اقدام مي نمايد.
در زميـنه تهـيـه باسـكول نيز با 8 شـركـت
توليد‌كننده مذاكره شد كه با توجه به شرايط و مشخصات فني ارسال شده توسط فرد ایران و مشاوره هاي به عمل آمده، اين شركت جهت تامين باسكول مجتمع نوين خزر انتخاب گرديد.

در اين پروژه از كدام مدل از باسكولهاي توزين الكتريك استفاده شده است؟

باسكول مركب 60 تني سري 7 روي زمين
دقت عملكرد باسكول در صنف شما تا چه اندازه حائز اهميت است؟
با توجه به اينكه ارزش آهن كمتر از ساير فلزات گرانبهاي صنعتي نظير مس و آلومينيوم نيست،دقت توزين در اين صنف بايد بسيار بالا باشد.

با توجه به اظهارات جنابعالي دليل اصلي شما علاوه بر دقت باسكول چه بوده است؟

با توجه به قابليت جابجايي اين مدل باسكول احتمال داديم كه شايد در آينده نياز به جابجايي محل باسكول باشد. همچنين با توجه به اينكه مشاهده شده است در مواردي رانندگان هنگام توقف بر روي باسكول به اصول و مقررات لازم توجه نمي نمايند و سبب آسيب ديدگي صفحه باسكول مي شوند. به همين دليل مدل روي زمين را انتخاب نموديم تا از آسيب ديدگي هاي احتمالي ناشي از خطاي رانندگان جلوگيري شود.

تعداد توزين متوسط روزانه شما چقدر است؟

روزانه بين 5 الي 10 توزين متغير است كه البته اين ميزان با تحقق بهره برداري 100% ظرفيت توليد اين مجتمع ،افزايش خواهد يافت.

بهره گيري گروه توزين الكتريك از دستاوردهاي علمي روز دنيا و در اختيار داشتن پرسنل متخصص و متبحر چه نقشي در تصميم گيري

شما براي تهيه باسكول از اين شركت داشت؟

طراحي محصولات از نقاط قوت توزين الكتريك است و قطعا طراحي و توليد چنين محصولات نيازمند نيروي انساني تحصيلكرده و كارآزموده است. همچنين توليد ابزارهاي دقيق نظير باسكول و سيستمهاي توزين علاوه بر نياز به محاسبات فني و دقيق است ، وجود پرسنل متخصص و كارآزموده را نيز طلب مي نمايد و اين موضوع يكي از مهمترين فاكتورهاي دخيل در تصميم گيري بوده است.

مشخصات يك باسكول خوب از منظر شما چيست؟ و آيا باسكول توزين الكتريك در بازه اين تعريف شما قرار دارد؟

باسكول خوب از ديدگاه بنده باسكولي است كه در كنار دقت و كيفيت بالا و طراحي دقيق و مهندسي، از قيمت مناسبي نيز برخوردار باشد و محصول شركت توزين الكتريك تا حد بالايي انتظارات ما را برآورده كرده است و اميدواريم در گذر زمان هم اين رضايت حفظ شود.
از فرصتی که در اختیار ما قرار داديد متشکرم.